• Головна
  • Прес-центр
  • GDS коди
  • Контакти
  • Українська
  • Русский
  • English
  • Deutsch
  • Italiano
  • Türk
  • Прес релізи
  • Інформація про компанію
  • Нагороди
  • Контакти для преси
  • Про нас в пресі та ТБ
  • Фотоколекція
  • Журнал Premier Club Magazine
banner 53

Прес релізи

29.02.2012

ВИЩА ШКОЛА ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ – четвертий набір

Четвертий рік поспіль Готельний оператор «Прем'єр Інтернешнл» відкриває двері однієї з найкращих шкіл підвищення кваліфікації – Вищої школи готельного бізнесу!

Тепер у кожного готельєра країни є можливість зазирнути в святу святих готельної індустрії!

Незаперечні переваги навчання в ВШГБ:

  • вивчення прогресивних технологій, що використовуються в кращих готелях України;
  • професійні викладачі;
  • можливість отримання практичних знань, що базуються на світовому досвіді;
  • гарантоване ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ у кращого готельного оператора!

Курс складається з: 10 навчальних модулів
Форма навчання: очна
Тривалість курсу навчання: з квітня 2012 по січень 2013
Періодичність навчання: 1 раз на місяць
Дні занять: субота - неділя, субота - понеділок
Місце проведення: на базі готелів Прем'єр Готелі та Аккорд Готелі (Київ, Харків, Львів, Ялта, Одеса).
Викладачі: кращі практики і консультанти зі світовим досвідом роботи в готельній ідустріі, керівники основних підрозділів, що пройшли оцінку міжнародних організацій Great Hotels Of The World, The Most Famous Hotels In The World, Seven Stars And Stripes - Resort & Hotels.
Форма занять: тренінги, семінари, практичні заняття.
Перспективи навчання в школі: кращі студенти по закінченню курсу мають можливість працевлаштування в одному з готелів мереж Прем'єр і Аккорд Готелі.
Подача документів: з 23 лютого по 01 квітня 2012 року. Загальна вартість участі в 10 модулях: 20000,00 грн.
У вартість входить: навчання, кава-паузи, обіди, роздаткові та навчальні матеріали. Вартість 1 будь-якого модуля: 3600,00 грн. Для ключових працівників готелів мереж Прем'єр і Аккорд Готелі навчання БЕЗКОШТОВНЕ!

Кількість місць обмежена!

Документи при вступі: резюме, рекомендація, підтвердження згоди від роботодавця або університету про бажання навчати студента і гарантія на оплату навчання. При прийомі на навчання окремої фізичної особи, необхідно пред'явити резюме і здійснити повну передоплату. Зарахування до ВШГБ відбувається на підставі конкурсного відбору. Школа залишає за собою право відмовити у навчанні будь-якому претенденту.
Документи по закінченню курсу: видається сертифікат про закінчення ВШГБ.

Програма навчання:

Модуль № 1
Історія розвитку готельного бізнесу. Класифікація готелів. Принципи роботи з готельними операторами. Основні показники ефективності та основні характеристики готелів.
21-22 квітня 2012

  • Історія розвитку готельного господарства
  • Класифікація готелів – підходи до стандартизації послуг
  • Основні вимоги до міжнародної класифікації готелів
  • Готельні мережі, їх структура і види
  • Види та умови контрактів на управління
  • Ключові характеристики Premier Hotels
  • Стратегія розвитку Premier International
  • Управлінська структура головних офісів і готелів
  • Основні показники ефективності роботи готелів

Модуль № 2
Служба прийому і розміщення. Стандартизація і сертифікація.
20-21 травня 2012

  • Принципи організації обслуговування в готелі
  • Служба прийому та розміщення: від теорії до практики
  • Основні та додаткові готельні послуги
  • Мережеві стандарти

Модуль № 3
Служба готельного господарства.
9 червня 2012

  • Цілі, завдання, функції служби ГГ. Взаємодія
  • Організаційна структура. Підрозділи СГГ
  • Нормативна документація. Процедури списання та обліку ТМЦ. Формування бюджету служби
  • Матеріально-технічна база підрозділу. Комплектація кімнат. Процедури, технології та порядок прибирання
  • Організація роботи пральні
  • Інтер'єр і дизайн гостьових зон в готелі. Флористика готелю
  • Вивчення ринку продукції для готелів
  • Аутсорсинг

Модуль № 4
Служба безпеки
10 червня 2012

  • Безпека на підприємстві
  • Загроза, її джерела та ознаки. Система загроз
  • Оцінка системи загроз
  • Система безпеки, місце та роль в ній системи охорони
  • Основні завдання служби безпеки
  • Фізична безпека
  • Охорона стаціонарного об'єкта
  • Пропускний режим, зони доступності
  • Комбінована охорона
  • Обов'язки співробітника СБ
  • Управління безпекою
  • Взаємодія СБ з іншими підрозділами
  • Взаємодія СБ з органами державної влади
  • Економічна безпека
  • Загрози витоку конфіденційної інформації
  • Вибухотехнічна безпека

Модуль № 5
Фінанси і бухгалтерія
22-23 вересня 2012

  • Основи бухгалтерії
  • Побудова фінансової служби, функції фінансистів
  • Бюджетування, його суть і роль в фінансово-господарській діяльності готелю
  • Ключові показники діяльності готелю
  • Управління витратами
  • Оцінка фінансового стану готелю за даними фінансової звітності

Модуль № 6
Постачання
24 вересня 2012

  • Організація якісного та своєчасного забезпечення готелю необхідними товарами
  • Специфіка товарів для готелів. Критерії вибору постачальників
  • Основні аспекти процедури закупівлі товарів і послуг
  • Проведення тендерів. Отримання оптимальних цін
  • Контроль виконання зобов'язань постачальниками
  • Розробка нормативів необхідності в складських запасах
  • Основні показники ефективності роботи постачання

Модуль № 7
Управління персоналом
27-29 жовтня 2012

  • Розробка стратегії і формування системи управління людськими ресурсами
  • Кадрова політика. Планування і стратегічне використання людських ресурсів
  • Управління виконанням: створення системи оцінки виконання і управління результативністю, ефективністю та якістю роботи
  • Управління компенсацією: формування компенсаційного пакета, створення системи стимулювання, створення мотиваційного клімату
  • Організаційна структура. Штатний розклад
  • Колективний договір. Основні положення
  • Положення про служби / відділи. Посадові інструкції
  • Організація роботи кадрової служби на підприємстві і основи кадрового діловодства
  • КЗпП України. Основні статті
  • Пошук та підбір персоналу
  • Формування корпоративної культури
  • Тренінг «Лідерство у бізнесі»

Модуль № 8
Служба ресторанного сервісу
24-25 листопада 2012

  • Мета та роль відділу служби ресторанного сервісу
  • Стилі ресторанів
  • Управління кухнею
  • Інженерія меню і калькуляція собівартості
  • Бари
  • Фінансовий дохід СРС
  • Маркетинг СРС
  • Цільова група споживачів

Модуль № 9
Бронювання. Електронна комерція
16-18 грудня 2012

  • Електронна комерція. Просування готелю в міжнародних каналах продажів
  • Взаємодія з міжнародними контрагентами
  • Участь у консорціумних програмах
  • Робота з кліринговими компаніями
  • Туристичні Інтернет портали
  • Просування власного сайту, модуль on-line бронювання
  • Система бронювання: види бронювання, індивідуальне, робота з компаніями, корпоративними клієнтами та туристичними агентствами, продаж додаткових послуг і спеціальних пропозицій
  • Програма лояльності гостя
  • Робота центрального відділу бронювання (call center)

Модуль № 10
Продажі та маркетинг
21-23 січня 2013

  • Управління продажами: побудова системи та структури продажів
  • Управління доходами
  • Бренд-менеджмент і рекламна стратегія
  • Створення корпоративного іміджу, реклама та PR в готелі

Точне місце проведення навчання буде повідомлятися ближче до дати проведення навчального модуля.

Ми готові відповісти на всі Ваші запитання!

Директор з персоналу
Тетяна Іноземцева

Телефон: +380442441299
Електронна пошта: hr@premier-international.net

Бізнес-тренер
Тетяна Бондар

Телефон: +380442441281
Електронна пошта: tbondar@premier-international.net