• Головна
  • Прес-центр
  • GDS коди
  • Контакти
  • Українська
  • Русский
  • English
  • Deutsch
  • Italiano
  • Türk
  • Прес релізи
  • Інформація про компанію
  • Нагороди
  • Контакти для преси
  • Про нас в пресі та ТБ
  • Фотоколекція
  • Журнал Premier Club Magazine
banner 44

Прес релізи

27.02.2012

Прем'єр Інтернешнл навчає топ-менеджерів мережевих готелів в Швейцарії

В рамках проведення щорічних програм по підвищенню кваліфікації, професійної підготовки і розвитку співробітників група топ-менеджерів готельного оператора «Прем'єр Інтернешнл» та готелів мереж «Прем'єр Готелі» та «Аккорд Готелі» здійснила навчальну поїздку до Швейцарії. Ця країна була обрана не випадково, адже вона була і залишається камертоном якості в наданні послуг у сфері готельного бізнесу.

Керуючі і директора готелів, менеджери основних служб познайомилися з роботою своїх колег у провідних швейцарських готелях, з основами організації обслуговування та методикою роботи служб у мережевих готелях, а також зі структурою та ієрархією робочого процесу.

В ході поїздки основний акцент був зроблений на вивчення особливостей роботи відділів продажу, принципів оптимізації організаційної структури готелю, переваг залучення мережевого бренду, сучасних технологій банкетного обслуговування в ресторанної службі, видів SPA-програм при різних розмірах фітнес-центрів.

В рамках туру учасники програми відвідали такі готелі, як: The Dolder Grand Hotel 5 * (Цюріх), Ragaz Resort 5 * (Бад Рагац), Villa Sassa 4 * (Лугано), Grand Hotel Kempinski Geneve 5 *, President Wilson 5 *, Edelweiss Manotel 3 *, Beau Rivage Geneve 5 * (Женева), Montreux Palace 5 * (Монтре), Beau Rivage Palace 5 * (Лозанна), Cursaal Allegro 4 * (Берн), Park Hotel Weggis 5 * (Веггіс). Формат програми передбачав проведення особистих зустрічей з керівниками основних служб в даних готелях, організацію живих дискусій і вивчення конкретних прикладів з діяльності кожного підрозділу.

«Поїздка була дуже пізнавальною, програма насиченою та цікавою. Було дуже приємно відзначити, що багато чого з побаченого ми вже давно використовуємо і практикуємо у себе в готелі завдяки безцінному досвіду роботи у світових мережах керівництва Керуючою Компанії. В ході програми була можливість ознайомитися з роботою мережевих готелів, почерпнути різні ідеї, які можна буде використовувати в подальшій роботі з надання послуг та обслуговування гостей в наших готелях», - поділилася з нами своїми враженнями генеральний менеджер арт-готелю« Баккара» мережі «Аккорд Готелі» Тетяна Красуцька.

Особливою цінністю цієї навчальної поїздки, згідно з відгуками усіх учасників, стало те, що за підсумками програми будуть розроблені плани конкретних дій щодо поліпшення системи обслуговування та застосування отриманого досвіду в готелях.