• Головна
  • Прес-центр
  • GDS коди
  • Контакти
  • Українська
  • Русский
  • English
  • Deutsch
  • Italiano
  • Türk
  • Прес релізи
  • Інформація про компанію
  • Нагороди
  • Контакти для преси
  • Про нас в пресі та ТБ
  • Фотоколекція
  • Журнал Premier Club Magazine
banner 47

Прес релізи

14.02.2012

Франчайзинг для готелів від Прем’єр Інтернешнл – нова реальність

На III щорічному українському готельному форумі готельний оператор «Прем’єр Інтернешнл» запропонував українському ринку готове комплексне франчайзингове рішення в галузі готельного бізнесу. Така практика запропонована готельному ринку вперше не тільки в Україні, але й на території СНД.

В кінці 2011 року оператор заявив про створення нового бренду «Компас Готелі», який об’єднує готелі бюджетного сегменту. Для «Прем’єр Інтернешнл» цей крок дозволив зайняти бюджетний сегмент ринку від 2 * до 3 * згідно міжнародним стандартам і запропонувати гостям якісний і зручний продукт.

За словами Ірини Сідлецької – генерального директора «Прем’єр Інтернешнл», в міжнародному готельному бізнесі схема франчайзингу може бути застосована до всіх сегментів, але для бюджетних готелів – ідеальна, тому що з одного боку не вимагає значних інвестицій з боку власників готелів, з іншого боку дає їм можливість отримати готове рішення для розвитку готелю і професійну підтримку в питаннях управління, маркетингу, фінансового прогнозування, закупівель і т. д. «Для власників готелів – це зручний формат спільного розвитку», – коментує Ірина Сідлецька. «В результаті, при мінімальних затратах власник може розраховувати на швидкий та ефективний початок бізнесу з використанням перевірених на практиці бізнес-процесів, одержання операційної та технічної інформації, стандартів управління, забезпечення системи постачання, надання постійної консультаційної підтримки, контроль якості, зниження витрат на рекламу і просування. При цьому він зберігає за собою право і можливість участі в операційній діяльності готелю. Витрати для власника в даному випадку складатимуть 5-7% від обігу».

Основними передумовами того, що «Прем’єр Інтернешнл» вирішив розширювати охоплення ринку і зайняти сегмент бюджетних готелів послужили тенденції, що спостерігаються в останні роки: наявність великої кількості готелів, що не відносяться до якої-небудь категорії; потреба ринку в недорогому та якісному розміщенні; відсутність структурованої системи управління в багатьох засобах розміщення.

«Компас Готелі» – бренд, під яким на національному ринку будуть представлені доступні за ціною засоби розміщення, що гарантують якість матеріальної бази і гарне обслуговування.

Інформаційна довідка

«Прем'єр Інтернешнл» – перший український готельний оператор, лідер ринку в сегменті 3, 4 і 5 зіркових готелів. Під управлінням 3 готельні мережі: Прем'єр Готелі – колекція розкішних готелів, Аккорд Готелі – група українських бізнес-готелів середнього рівня, Компас Готелі – мережа готелів економ-класу.

Компанія здійснює консультаційну та технічну підтримку готелів, проектування, введення в експлуатацію, реорганізацію, навчання персоналу, просування готелів в електронних каналах дистрибуції, надає франшизу в готельній сфері. 

Контакт:
Ірина Палєва, керівник PR служби
Тел.: (044) 244 13 63
e-mail: pr@premier-international.net