• Головна
  • Прес-центр
  • GDS коди
  • Контакти
  • Українська
  • Русский
  • English
  • Deutsch
  • Italiano
  • Türk
  • Прес релізи
  • Інформація про компанію
  • Нагороди
  • Контакти для преси
  • Про нас в пресі та ТБ
  • Фотоколекція
  • Журнал Premier Club Magazine
banner 38

Прес релізи

11.04.2012

Франчайзинг у готельній галузі – новаторське рішення на ринку 2* готелів України

В рамках XVIII Міжнародної туристичної виставки UІTT 2012 «Україна – Подорожі та Туризм» та Міжнародної виставки «Готельний та ресторанний бізнес України» готельний оператор «Прем'єр Інтернешнл» спільно з юридичною фірмою Baker and McKenzie та UniCredit Bank провів презентацію: «Франчайзинг – новий рівень розвитку готелю в конкурентних умовах. Розвиток готельного проекту під 2-зірковим брендом «Компас Готелі».

Враховуючи існуючі тенденції ринку, які сприяють розвитку сегмента бюджетних готелів (2-3 зіркових), Ірина Сідлецька (Генеральний директор, компанія «Прем'єр Інтернешнл») запропонувала власникам таких готелів можливість придбання франшизи для розвитку під брендом «Компас Готелі». Відмінними рисами Компас Готелів є безпека, чистота, приватність, комфорт, гарантовано вирішені основні побутові потреби в подорожі. В ході презентації були також порушені практичні питання застосування франчайзингових схем, порядок впровадження операційних стандартів бренду, критерії успішної роботи під брендовим ім'ям, переваги та недоліки франшизи порівняно з іншими формами участі в мережі. Максим Сокиран (радник, юридична фірма Baker and McKenzie) детально розкрив особливості застосування франчайзингових схем в Україні та їх юридичного оформлення, грунтуючись на досвіді компанії по супроводженню подібних угод на території СНД. Анастасія Камінська (куратор проекту, UniCredit Bank) представила можливість кредитування при розвитку інвестиційного готельного проекту (будівництво / реконструкція) під франшизою, а також зауважила, що при позиковому фінансуванні франчайзингових проектів банки розглядають їх як менш ризиковані, більше довіряючи досвіду і репутації франшизодавця.